مقالات

نکات مهم حین خرید یو پی اس دسته دوم

خرید وسایل دسته دوم همیشه می‌تواند چالش برانگیز باشد که البته خرید یو پی اس هم از این قاعده مستثنی نیست. اما با رعایت چند نکته و توجه به چندین پارامتر می‌توان خرید خوبی داشت. اصولا به این دلیل که بسیاری از کسب و کارهای نوپا که نیاز به خرید یو پی اس دارند، اما بودجه کافی ندارند، به سراغ خرید یو پی اس دسته دوم می‌روند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که در این پست از ایده آل پاناسونیک شما را با نکات مهم و حیاتی خرید یو پی اس دسته دوم آشنا سازیم.

در این جا چند نکته است که باید حتما به آن‌ها توجه کنید:

نوع یو پی اس ، توان بار مصرفی و حساسیت آن

اصولا توان مصرفی دستگاه‌های الکتریکی با استفاده از ولت آمپر مشخص می‌شود. ولت آمپر از ضرب ولتاژ نامی در جریان مصرف کننده به دست می‌آید. شما می‌توانید دو مشخصه ولتاژ نامی و جریان مصرف کننده را از روی برچسپ یک دستگاه بخوانید. به همین خاطر در حین خرید یو پی اس دسته دوم به این نکته توجه داشته باشید که حتما روی دستگاه برچسپ و نوشته های مربوط به این مولفه مهم وجود داشته باشد تا بتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید.

حتما به این نکته توجه کنید که شما در ابتدا باید تمام دستگاه هایی که قرار است به یو پی اس متصل شود را در نظر گرفته و توان آن ها را با هم جمع کنید. سپس حین خرید توجه کنید که این مجموع توان های دستگاه های مصرفی بیش از 70 درصد توان نامی یو پی اس نباشد.

توجه به کیفیت برق شهر

هنگامی که برای خرید یو پی اس دسته دوم مراجعه می‌کنید حتما به نوسانات برق شهری توجه داشته باشید. اگر به این نتیجه رسیده اید که میزان نوسان بالاست بهتر است که از یو پی اس های دابل کانورژن استفاده کنید تا محافظت بیشتری از دستگاه‌های شما شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *