مقالات

یو پی اس مناسب آسانسور

ups یا منبع تغذیه بدون وقفه جایگزینی برای تأمین برق اضطراری است که هنگام قطع شدن منبع تغذیه ورودی اصلی استفاده می شود. یو پی اس یک دستگاه الکتریکی است که به شما در رفع بیشتر مشکلات برق در مناطق مسکونی و تجاری نیز کمک می کند. همچنین توانایی ذخیره انرژی در باتری ها و استفاده در مواقع اضطراری را دارد. یو پی اس مناسب آسانسور  در گروه یو پی اس آفلاین قرار می گیرد و از سه قسمت اصلی تشکیل شده است که عبارتند از یک شارژر، باتری ها و اینورتر. یک یو پی اس لیفت همزمان با شارژ باتری ها همزمان سه فاز را تأمین می کند و آسانسور را تغذیه می کند.

بهتر است این دستگاه الکترونیکی را به عنوان یک راه حل موثر برای پشتیبان گیری از آسانسور توصیف کرد. در انتخاب یو پی اس آسانسور با در نظر گرفتن چند عامل مهم مانند مدت زمان قطع برق مشترک، ظرفیت موتور آسانسور، نوع آسانسور می توان به این نتیجه رسید که آیا از آن می توان در یک منطقه مسکونی و یا تجاری، و غیره استفاده کرد یا خیر.

یو پی اس مناسب آسانسور

UPS در یک آسانسور چگونه کار می کند؟

در صورت قطع برق، هنگامی که منبع اصلی از کار می افتد، حالت باتری به طور خودکار روشن می شود تا بتوان یک خروجی سه طرفه ایجاد کرد که به نوبه خود به تغذیه بارهای متصل کمک می کند. راحت ترین قسمت این است که وقتی منبع تغذیه اصلی برقرار شد، UPS به طور خودکار آسانسور را به منبع اصلی منتقل می کند و بار دیگر باتری را شارژ می کند. مرحله انتقال بین خرابی اصلی و تغییر حالت پشتیبان فقط حدود 15 تا 20 ثانیه طول می کشد. با فروشندگان برتر یو پی اس در نزدیکی خود تماس بگیرید و قیمت ها و ویژگی های مورد نظر خود برای تامین برق پشتیبان آسانسور را از آن ها بپرسید.

برخی از ویژگی های یو پی اس مخصوص آسانسور

  • یو پی اس آسانسور کاملاً اتوماتیک است و نیازی به مداخله دستی ندارد.
  • یو پی اس های آسانسور به طور هدفمند از ابعادی کم حجم ساخته شده اند تا بتوانند در هر جایی – چه در زیر پلکان و چه در اتاق آسانسور – نصب شوند.
  • از همه مهمتر ، استفاده از یو پی اس آسانسور کاملاً ایمن است زیرا از برق به جای سوخت هایی که ماهیت قابل اشتعال دارند استفاده می کند. از لحاظ ساختاری نیز کاملاً پایدار است.
  • یو پی اس های آسانسور عمدتا سازگار با محیط زیست هستند زیرا هیچ گونه صدا یا آلودگی هوا ایجاد نمی کنند.
    این سیستم ها با داشتن یک سیستم تولید برق با ظرفیت بالا، قابل استفاده در بخشهای مسکونی، تجاری و صنعتی هستند.
یو پی اس مناسب آسانسور

یو پی اس مناسب آسانسور

کاربردهای یو پی اس مناسب آسانسور

  • یو پی اس سیستم هایی کامل برای تولید برق هستند که قادر هستند آسانسورها و بالابرها را در انواع موسسات تجاری، صنعتی یا مسکونی به روشی مقرون به صرفه به حرکت درآورند.
  • وسیله هایی ایده آل برای کاهش ناکارآمدی ناشی از کمبود برق و خرابی های آن هستند.
  • یو پی اس های آسانسور در اندازه های مختلفی در دسترس هستند و انواع مختلفمورد استفاده آن می توانند در هر مکانی بین 2-3 ساعت تا حداکثر 8 ساعت کار پشتیبانی را انجام دهند.
  • این سیستم ها می توانند بدون هیچ گونه تأخیری نیروی پشتیبان آسانسورها و بالابرها را تأمین کنند.

 

برای دریافت مشاوره خرید در رابطه با خرید یو پی اس ، رله حفاظتی و دیگر تجهیزات برقی می‌توانید با کارشناسان فرسان یو پی اس در ارتباط باشید:

۰۲۱۷۷۰۳۷۹۵۲

۰۲۱۷۷۰۳۷۹۲۶

۰۹۱۲۰۴۹۶۲۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *