مقالات

قیمت یو پی اس کرکره برقی چقدر است؟

کرکره برقی

یکی از تجهیزات پرکاربرد امروزی که هم در فروشگاه‌ها، خانه‌ها و مغازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، کرکره برقی است. کرکره‌های برقی هم در برابر نوسانات برقی آسیب‌پذیر هستند و قطع شدن ناگهانی برق می‌تواند خطر سوختگی این کرکره‌ها را بالا ببرد. از آنجایی که این موضوع بر افراد مختلف آشکار است به همین خاطر افراد به دنبال پیدا کردن قیمت یو پی اس کرکره برقی هستند . در این نوشتار در فرسان یو پی اس قصد داریم شما را با هزینه‌های این کار آشنا سازیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

اما شاید ناراحت شوید، اگر بگوییم که قیمت یو پی اس کرکره برقی یک عدد ثابت نیست و ما نمی‌توانیم یک عدد را به شما معرفی کنیم. به این خاطر که عوامل متعددی وجود دارد که در این هزینه دخالت دارد. برای آگاهی از قیمت این دستگاه می‌توانید با فرسان یو پی اس در ارتباط باشید . کارشناسان ما با بررسی نیازمندی‌های شما بهترین پیشنهاد ممکن را برای شما فراهم کرده و یک قیمت نسبی را در اختیار شما قرار خواهند داد. برای این کار کافی است که با فرسان یو پی اس تماس بگیرید. کارشناسان ما ، شما را به رایگان راهنمایی خواهند کرد.

۰۹۱۲۰۴۹۶۲۷۲

۷۷۰۳۷۹۵۲

۷۷۰۳۷۹۲۶

اما این تنها راه حل ما نبوده است. در این نوشتار عواملی که در این هزینه تاثیرگذار است را به شما معرفی خواهیم کرد.

کرکره برقی

کرکره برقی

برندهای مختلف ، قیمت‌های مختلف

با یک نگاه سطحی به محصولات موجود در بازار می‌توان یو پی اس از برندهای مختلف را مشاهده کرد. هر برند ویژگی‌ها و مشخصه‌های خاص خود را دارد . به همین خاطر قیمت‌های آن‌ها متفاوت خواهد شد. کیفیت باتری ؛ طول عمر ، تعداد پریزهای خروجی و … از جمله عواملی است که در قیمت‌ها تاثیر گذار است. البته این که دستگاه خود را از کجا می‌خرید هم ( فروشگاه) می‌تواند در قیمت تاثیر گذار باشد. به همین خاطر همواره پیشنهاد می‌شود که یو پی اس را از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز خریداری کرده و از قیمت مناسب به همراه مشاوره رایگان بهره مند شوید.

ظرفیت یو پی اس به این معنی که چند ساعت زمان بکاپ فراهم می‌آورد نیز بر قیمت یو پی اس کرکره برقی تاثیرگذار است. ویژگی‌های خود کرکره برقی هم بر این قیمت تاثیرگذار است. به این خاطر که انواع مختلفی از این کرکره‌ها به همراه موتورهای متفاوت برای آن‌ها وجود دارد. کرکره برقی‌هایی که برای کارخانه‌ها استفاده می‌شود کاملا متفاوت با مصارف خانگی و فروشگاه‌ها هستند. همچنین کرکره‌های پارکینگ خانه‌ متفاوت از کرکره‌های فروشگاه‌ها است. ولتاژ و انرژی‌ای که در این کرکره‌ها استفاده می‌شود با هم فرق دارند. به همین خاطر قیمت یو پی اس کرکره برقی برای هر کدام از آن‌ها متفاوت است.

در حین خرید یو پی اس برای کرکره برقی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

توجه به ولتاژ خروجی کرکره برقی برای خرید یو پی اس مناسب

توجه به توان کرکره برقی

خرید یو پی اس کرکره برقی از نمایندگی‌های مجاز

توجه به زمان بکاپ یو پی اس

بررسی مکانی که قرار است یو پی اس در آنجا استفاده شود.

کمک از متخصصان و نصب و راه اندازی یو پی اس توسط افراد متخصص

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *