مقالات

استفاده از یو پی اس خانگی

یو پی اس

امروزه در تمامی سطوح اعم از مصارف خانگی ، اداری ، کارگاهی ، صنعتی ، پزشکی و … اهمیت وجود برق شهر مداوم و بدون قطعی و همچنین برخورداری از بالاترین کیفیت برق به دلیل حساسیت بالای مصرف کنندگان برق مشهود است . لذا دستگاه یو پی اس (برق اضطراری) تنها محصولی است که این مهم را فراهم می سازد.

نیمی از یوپی اس ها امروزه فقط جهت مصارف خانگی و شخصی خریداری میشوند، این یو پی اس ها تا توان 6000 ولت آمپر طراحی و ساخته می شوند .

یو پی اس های خانگی علاوه بر این که از وسایل گران قیمت و حساس خانگی در مقابل مشکلات برق شهر از قبیل نوسانات برق ، نویز ، خطرات صاعقه و … حفاظت و مصرف برق خانوار را مدیریت می کنند ، انرژی لازم جهت مصرف لوازم برقی را در هنگام قطع برق نیز تامین می کنند .

یو پی اس

یو پی اس

مدیریت هزینه با یو پی اس

مدیریت مصرف و کاهش هزینه ها امروزه در تمام قشرهای خانواده دیده می شود از این رو می توان گفت یک یو پی اس قادر است در چنین شرایطی تمام هزینه های احتمالی ناشی از آسیب رسیده شده به مصرف کنندگان برق را بر طرف کرده و باعث شود که مصرف کننده اصلا متوجه قعطی برق نیز نشود .

تمامی وسایل برقی که در منزل استفاده می شود برای عملکرد مناسب وجلوگیری از آسیب در مقابل اختلالات برقی نیازمند تجهیزاتی هستند که از آنها محافظت کنند از این رو با توجه به توان مصرفی وسایل برقی از یو پی اس ها استفاده میشود.

شرکت نوآور توان گستر فرسان با ارائه و فروش یو پی اس های خانگی در توان های مختلف سعی بر این دارد که نیاز شما مشتریان گرامی را تأمین کند.

در همین راستا این مجموعه اقدام به فروش یو پی اس خانگی در تمامی توان ها با گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله کرده است. شما می‌توانید برای خرید یو پی اس به این سایت مراجعه کنید.

شما مشتریان گرامی میتوانید با تماس با مشاوران فرسان از خدمات ویژه این مجموعه به صورت رایگان استفاده کنید.

 

09120496272 | 09125357086 | 02177037926 | 02177037952

www.Farsanups.com

www.instegram.com/farsanups

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *