مقالات

همه چیز درباره باتری یو پی اس

باتری یو پی اس

امروزه با پیشرفت یو پی اس ها و نیاز به آنها باتری منابع تغذیه بی وقفه با برند های مختلف توسط شرکت ها عرضه می شوند. به همین خاطر در این نوشتار قصد داریم تا شما را با باتری یو پی اس بیشتر آشنا کنیم.

این دستگاه از نوع سیلد اسید می باشند باتری های سیلد اسید برای جلوگیری از هرگونه احتمال نشتی اسید، کاملاً بسته شده اند. برای کاهش احتمال نشتی، اسید با لایه هایی از نمد یا فیبر پوشانده شده است که آنرا سرجای خود نگاه دارد.

این نوع از باتری ها مزایای بیشتری نسبت به باتری های سنتی معلق در مایع دارند از جمله اینکه براحتی می توان آنها را در مسافتهای طولانی حمل ونقل کرد زیرا در مقابل نشتی محافظت شده اند در حالیکه باطری های سنتی معلق در مایع به عنوان یک ماده خطرناک و ریسک پذیر در نظر گرفته می شوند

شرکت نوآور توان گستر فرسان  آماده ارائه باطری یو پی اس  در ظرفیت و برندهای مختلف می باشد.

این مجموعه سعی بر این دارد تا با ارائه انواع باتری یو پی اس مناسب با مصرف کننده نیاز شما مشتریان گرامی را فراهم کند.

از این رو شما میتوانید با تماس با ما از خدمات و مشاوره رایگان کادر فنی فرسان در ارتباط با انتخاب مناسب ترین باتری ups از لحاظ کیفیت و قیمت بهرمند شوید تا باتری یوپی اس خریداری شده در سریعترین زمان و با کمترین هزینه ممکن برای شما در تهران و سایر شهرستان ها ارسال شود. شایان ذکر است کلیه باتری ها ایرانی و خارجی شرکت فرسان دارای تاریخ به روز میباشد.

 

باتری یو پی اس چیست

باتری یو پی اس چیست

 

 

09120496272

09125357086

02177037926

02177037952

www.Farsanups.com

www.instegram.com/farsanups

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *