مقالات

نکات مهم حین خرید یو پی‌ اس برند آلجا

نکات مهم حین خرید یو پی اس آلجا

یکی از مراحل اصلی حین خرید هر چیزی خصوصا تجهیزات مربوط به برق اضطراری این است که از نیاز خود آگاه بوده و دستگاه مطابق با نیاز خود خریداری نماییم. از سویی دیگر بایستی از ویژگی‌های فنی و قابلیت‌های دستگاه نیز آگاه باشیم. اگر خرید خود را از نمایندگی‌های مجاز انجام دهید، یک راهنمایی کامل دریافت خواهید کرد. به همین خاطر در این نوشتار در فرسان یو پی اس سعی داریم شما را با نکات مهمی که حین خرید یو پی اس آلجا به آن‌ها باید توجه کرد ، آشنا سازیم.

بررسی توان مورد نیاز و توان مصرفی

مهم‌ترین نکته حین خرید یو پی اس آلجا این است که در ابتدا توان مصرفی تمام دستگاه‌هایی که فکر می‌کنید قرار است آن ها را به یو پی اس متصل کنید را حساب کنید. در واقع این کاری است که باید پیش از خرید منبع تغذیه بی وقفه از هر برندی انجام دهید. به این صورت که توان مصرفی تمام دستگاه‌ها را یادداشت کرده و آن‌ها را با یکدیگر جمع کنید.

برای پیدا کردن این عدد کافی است روی دستگاه یا جعبه آن را بررسی کنید. توان مصرفی دستگاه‌ها با وات نشان داده می‌شود. اگر چنین عددی را پیدا نکردید باید جریان ورودی دستگاه که با A نشان داده می‌شود را در ولتاژ دستگاه ضرب کرده و در نتیجه توان مصرقی دستگاه را به‌دست آورید.

پس از به دست آوردن این عدد باید یو پی اسی را انتخاب کنید که توان آن بیشتر از مجموع توان مصرفی دستگاه‌های مصرف کننده باشد. به طور کلی در یو پی اس آلجا توانی حدود 1.25 برابر توان دستگاه‌های مصرفی انتخاب می‌شود. اما چرا؟ به این خاطر که این کار به افزایش عمر یو پی اس کمک می‌کند. همچنین این کار باعث می‌شود که در صورت تغییر جزئی در دستگاه‌های مصرف کننده لازم نباشد که منبع تغذیه بی وقفه نیز تغییر داده شود.

 

قابلیت تنظیم پارامتر‌ها

یو پی اس آلجا این قابلیت را دارد که با استفاده از تنظیمات و گزینه‌‌هایی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد آن را سفارشی سازی کرد. اگر اقدام به خرید این دستگاه از نمایندگی‌های مجاز مانند فرسان یو پی اس می‌کنید، می‌توانید این کار را برعهده متخصصان این مراکز قرار دهید. در غیر این صورت خود شما هم می‌توانید این سفارشی‌سازی‌ها را انجام دهید.

پشتیبانی از باتری داخلی یا خارجی

اگر قصد دارید که یو پی اس آلجا از توان‌های بسیار بالا پشتیبانی کند ، مجبورید که از یک کابینت باتری خارج از دستگاه استفاده کرده و باتری‌های اضافی را در آن‌ها قرار دهید. اما این ممکن است که حجم زیادی را اشغال کرده و از زیبایی کار بکاهد. اما اگر توان مصرفی شما پایین است می‌توانید از باتری‌های داخلی استفاده کنید که حجم کم و زیبایی را حفظ می‌کنند.

بررسی زمان بک آپ

زمان بک آپ که همان میزان زمان پشتیبانی برق اضطراری آلجا است یکی از مشخصه‌های اصلی است که باید به آن توجه داشته باشید. به نسبت کسب و کار خود باید بدانید که به چه میزان از زمان نیاز دارید که منبع تغذیه بی وقفه باید آن را تامین کند. پس حتما با آگاهی به این نکته اقدام به خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *