مقالات

یو پی اس مخصوص دوربین مدار بسته

یو پی اس مخصوص دوربین مدار بسته

در این مقاله از سایت توان گستر فرسان در نظر داریم تا شما را با یو پی اس دوربین مدار بسته آشنا کنیم .  امروزه می توان گفت از یو پی اس ها در همه مصارف پزشکی، صنعتی، اداری، خانگی و ….کاربرد دارند.

با توجه به گران تر شدن و حساس تر شدن دستگاه ها و به دنبال آن هزینه بالای تعمیرات آنها و همچنین نیاز مبرم به برق بدون اختلال و قطعی لزوم استفاده از یو پی اس بیشتر احساس می شود.

از جمله این دستگاه ها میتوان به دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی اشاره کرد.

دوربین های مدار بسته و دی وی آرها به دلیل حساس نبودن، به برق با کیفیت بالا نیاز ندارند از این رو برای برق دهی این سیستم ها میتوان از دستگاه های شبه سینوسی استفاده کرد.

توان مصرفی دوربین های مدار بسته بین 20 تا 30 وات و توان مصرفی دی وی آرها بین 80 تا 100 وات می باشد بنابراین با توجه به توان مصرفی دوربین ها و دی وی آرها میتوان گفت یک دستگاه یو پی اس تک باتری میتواند برق 2تا3 عدد دوربین بعلاوه یک دی وی آر رابرای یک ساعت تامین کند.

در صورت بیشتر شدن دوربین ها و یا افزایش مقدار برق دهی (Backup) باید از یو پی اس ها با باتری و توان بیشتراستفاده کرد.

مزایای استفاده از یو پی اس دوربین مدار بسته

استفاده یو پی اس برای دوربین های امنیتی ضریب اطمینان را به مراتب بالا می برد به عبارتی باعث می شود در هنگام قطعی ناگهانی برق دوربین ها به کارخود ادامه دهند.همچنین در صورت استفاده از یو پی اس در منازل و ادارات علاوه بر  سیستم های امنیتی می توان از آنها برای مصرف کننده های الکتریکی دیگر مثل کامپیوتر ، دستگاه های پوز ، پرینتر و … استفاده نمود.

از این رو شرکت نوآور توان گستر فرسان آماده ارائه هر گونه یو پی اس مناسب برای دوربین های مدار بسته به شما عزیزان می باشد.

مجموعه فرسان باتولید و ارائه دستگاه ups 12v مختص دوربین های مدار بسته این امکان را فراهم کرده است تا با هزینه خیلی پایین تر نسبت به خرید یو پی اس نیاز شما را برطرف کند.

از جمله مزیت های دستگاه ups 12v فرسان می توان به قیمت خیلی پایین و همچنین 12ولت بودن برق خروجی آن اشاره کرد که باعث میشود دیگر نیاز به شارژر دوربین نداشته باشید و هزینه ای بابت آن پرداخت نکنید.

 دستگاه های ups 12v شرکت فرسان

شرکت فرسان دستگاه های ups 12v  خود را به دو صورت ارائه می دهد:

  • Ups 12v چهار کاناله جهت نصب 4 عدد دوربین و یک عدد دی وی آربرای یک ساعت برق دهی
  • Ups 12v هشت کاناله جهت نصب 8 عدد دوربین و یک عدد دی وی آربرای یک ساعت برق دهی

مشاوران فنی فرسان آمادگی ارائه خدمات و مشاوره رایگان به مشتریان را دارا می باشد لذا شما با تماس با این مجموعه می توانید از خدمات ما بهره ببرید.

 

09120496272 | 09125357086 | 02177037926 | 02177037952

www.Farsanups.com

www.instegram.com/farsanups

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *