مقالات

سرویس دوره‌ای یو پی اس چیست ؟

سرویس دوره‌ای یو پی اس

بروز خرابی در تمام سیستم‌های الکتریکی و الکترونیکی از جمله دستگاه یو پی اس امری بدیهی و غیر  قابل اجتناب است. همچنین بررسی دستگاه برای به حداکثر رسانی کارایی و مصرف بهینه یکی از مهم‌ترین عامل‌هایی است که به سبب سرویس‌های دوره‌ای انجام می‌شود. از دیگر مزایایی که این سرویس دوره‌ای یو پی اس برای شما به همراه دارد، تشخیص زودهنگام مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است برای جلوگیری از ضرر‌های جبران ناپذیر و فراهم آوردن سیستم برق اضطراری در زمان انجام عملیات تعمیر از دیگر مزایای این سرویس است.

خدمات پس از فروش شرکت نوآور توان گستر فرسان نقش مهمی در برآورده کردن خواسته مشتریان دارد که این خدمات شامل گارانتی، تعمیرات، تهیه قطعات، مشاوره و ارائه قراردادهای سرویس و نگه داری می باشد.

تمامی مکان های صنعتی و اداری که چندین یو پی اس در مجموعه خود استفاده می کنند به علت اهمیت یو پی اس ملزم به داشتن قرارداد سرویس و نگهداری یو پی اس می باشند تا ضریب اطمینان یو پی اس خود را بالا ببرند.

سرویس دوره‌ای یو پی اس

سرویس دوره‌ای یو پی اس

چرا به قرارداد سرویس و نگهداری نیاز داریم؟

از یو پی اس ها جهت رفع مشکلات ناشی از برق شهر و همچنین تامین برق مورد نیاز تجهیزات الکتریکی در صورت قطعی برق استفاده می شود.با توجه به این که یو پی اس یک دستگاه کاملا الکتریکی است می تواند دچار خرابی شود و همین امر باعث شده است که یو پی اس ها نیاز مبرم به سرویس دوره ای و نگهداری داشته باشند.

از آنجایی که یو پی اس ها به علت تکنولوژی پیشرفته دارای حساسیت بالا می‌باشند لذا سرویس دوره‌ای یو پی اس نیاز به فردی کاملا متخصص دارد، از این رو مراکز صنعتی و اداری برای رسیدن به اطمینان بالا در عملکرد صحیح و مداوم یو پی اس های خود، نیاز به قرارداد سرویس و نگهداری دارند.

خدمات مربوط به به سرویس دوره‌ای یو پی اس شامل چه مواردی است؟

  • پاکسازی دستگاه‌ها از گرد و غبار و سایر عوامل مخل در کارایی بیشتر دستگاه
  • تحقیق و بررسی عملکرد یو پی اس شامل فرکانس خروجی و ورودی ، فرکانس ورودی و خروجی و … در حین کار دستگاه.
  • تحقیق و بررسی عملکرد یو پی اس در رابطه با باتری شامل ولتاژ خروجی باتری ، فرکانس خروجی باتری و درصد انرژی باتری.
  • بررسی عملکرد کلی دستگاه
  • بررسی عیوب موجود در سیستم یو پی اس و رفع آن‌ها
  • ارائه مشاوره و اطلاعات در رابطه با نحوه نگهداری صحیح یو پی اس جهت افزایش عمر مفید دستگاه
  • بررسی جریان ورودی و خروجی یو پی اس از لحاظ ارت و ایزولاسیون سیم کشی
  • بررسی دستگاه‌های مصرف‌کننده
سرویس دوره‌ای یو پی اس

سرویس دوره‌ای یو پی اس

شرکت فنی مهندسی نوآور توان گستر فرسان ، با کادری مجرب آماده ارائه هرگونه خدمات ، مشاوره ، فروش ، خدمات پس از فروش ، تعمیرات و قراردادهای سرویس نگهداری در زمینه انواع  یو پی اس ، باتری ، استابلایزرو …  می‌باشد.

ضمنا این شرکت با کادر متخصص و مجرب در زمینه خدمات پس از فروش امکان و توانایی سرویس و تعمیرات انواع UPS  ها را داشته و این امکان را فراهم نموده تا با قرار دادن تلفن ON CALL  در هر زمان پاسخگوی مشتریان گرامی باشد همچنین  امکان عقد قرارداد جهت سرویس و نگهداری UPS  های مختلف نیز فراهم نموده است .

شما مشتریان گرامی می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با مجموعه فرسان تماس حاصل فرموده و از خدمات و مشاوره ما بهره ببرید.

09120496272—-09125357086—-02177037926—-02177037952

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *