مقالات

تفاوت بین یو پی اس خورشیدی و اینورترها

تفاوت بین یو پی اس خورشیدی و اینورترها

اینورتر چیست؟

اینورتر قدرت یک دستگاه است که تبدیل جریان مستقیم (DC) به جریان متناوب (AC) با استفاده از ترانسفورماتور، تعویض و مدارهای کنترل. و این عملکرد اساسی هر اینورتر است: اینورتر خورشیدی یا معمولی باشد. یو پی اس خانگی یا اینورتر خانگی برق DC را از باتری ها گرفته و آن را به برق متناوب مورد استفاده لوازم خانگی تبدیل می کند.

اینورتر خورشیدی که در ساعت ما استفاده می شود O مس باید به عنوان خانه های خورشیدی نام برد UPS سیستم، آن را به عنوان دو ساخته شده در شارژر: شارژر خورشیدی و شارژر شبکه و ارائه آن را به منبع تغذیه فوری در حالی که برق شبکه از کار می افتد.

کار با یو پی اس خانگی / اینورتر

یک سیستم معمولی UPS / اینورتر خانگی دارای یک سیستم اینورتر و باتری است که به اتصال برق خانه متصل است. هنگامی که برق از شبکه می آید ، سیستم UPS / اینورتر باتری را با استفاده از برق وارده از شبکه شارژ می کند. هنگامی که برق خاموش است ، اینورتر برق DC را از باتری ها گرفته و آن را به AC مورد استفاده لوازم خانگی تبدیل می کند. یک سوئیچ خودکار در سیستم وجود دارد که متوجه می شود اگر شبکه برق را تأمین نمی کند و UPS را به حالت باتری سوئیچ می کند.

یو پی اس خورشیدی

اینورتر با استفاده از کنترل کننده شارژ خورشیدی، از پنل های خورشیدی برای شارژ باتری استفاده می کند و بنابراین، اینورتر خورشیدی نیز برق DC را به برق AC تبدیل می کند. اینورتر خورشیدی جریان مداوم را از باتری نمی گیرد. این دارای برخی از فعالیت های داخلی برای صرفه جویی در باتری از تخلیه عمیق و اطمینان از طول عمر طولانی برای باتری اینورتر است. به همین ترتیب، یو پی اس خانگی خورشیدی با عملکردهای داخلی خود باتری را ذخیره می کند. به عنوان یو پی اس خورشیدی دارای کنترل کننده شارژ خورشیدی است، شما می توانید پنل های خورشیدی خود را مستقیماً به سیستم UPS خانگی خورشیدی متصل کنید.

با این حال، ما نمی توانیم صفحات خورشیدی خود را مستقیماً با خروجی DC به اینورتر خورشیدی متصل کنیم، زیرا به طور جداگانه برای تنظیم جریان از صفحات خورشیدی به دستگاه کنترل کننده شارژ خورشیدی نیاز داریم. اینورتر خورشیدی ترکیبی یا سیستم Solar Home UPS دارای دو شارژر داخلی است ، شارژر شبکه و شارژر خورشیدی که در صورت قطع برق شبکه، منبع تغذیه فوری را ارائه می دهد. اگرچه هر دو دستگاه دارای عملکرد مشترکی هستند، اینورتر خانگی خورشیدی طبیعی با UPS خانگی خورشیدی کاملاً متفاوت است.

کاربرد یو پی اس خورشیدی

از یو پی اس های خورشیدی که سیستمی جدید و قدرتمند به شمار می روند می توان برای نگهداری از لوازم برقی خانگی مانند یخچال استفاده کرد.

 

برای دریافت مشاوره خرید در رابطه با خرید یو پی اس ، رله حفاظتی و دیگر تجهیزات برقی می‌توانید با کارشناسان فرسان یو پی اس در ارتباط باشید:

۰۲۱۷۷۰۳۷۹۵۲

۰۲۱۷۷۰۳۷۹۲۶

۰۹۱۲۰۴۹۶۲۷۲

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *